Monday, April 19, 2010

~Selamat Pengantin Baru~


hak3.. ensem x pakcik ni?? ni laa suami aku.. ktorg bru jer nikah tadi.. blk kelas td trus gi pejabat tok kadi.. hak3.. sume kt blakang tu sedare n kwn2 rapat yg dtg knduri.. so kpd sume.. sila ucapkn "selamat pengantin baru" kt kami ye (jgn ucap jer.. hulur2 laa pape sket..). hak3.. dh2.. x sggup aku nk ngarut gi..

nway, kpd sume follower aku (2 org jer pun).. jgn cemas.. ni pic 3 thn lps.. kt skolah jer pun.. saje jer aku dok amik pic ngan pakcik ni.. penat dier pkai smart2, xde sape nk amik gmbor dier.. hehehe..

mase ni ade sambutan hari raye kt skolah.. pastu ajak skali old folks b'dekatan tok join.. bek kan skolah aku.. bese laa.. dak2 nyer pun bek2 gak.. hak3.. pendek kate laa.. kalo pakcik ni billionaire laa.. dh lame aku ajak tkar cincin jer ngan dier.. tol2 gi pejabat kadi.. hak3.. malangnyer sbb dier bkan billionaire, aku anggap pakcik ni cm ayah2 jer laa.. keh3..

ok lah.. saje jer pun nk wat havoc.. hak3.. dgn ni aku akhiri havoc ni ngan salam~

No comments:

Post a Comment