Thursday, April 22, 2010

2 more days be4 submit literature coursework..







Akhirnyer.. dh nk smpai ke-akhir jgak coursework journey aku nih.. x sabor rase ati.. bkan ati actually.. x sabor rase perut nk dok makan seafood kt Bagan.. hak3.. kpd sume.. jgn jealous lak.. nk wat cmne.. kalo x diri sndiri yg reward diri kte... sape lg nk reward..

sbb coursework nih.. 2 bulan aku n member2 aku x tido.. mcd tu dh jd umah ke-2 ktorg dh (sbb mcd bkak 24 hours.. so leh study sane).. level 1 kt HELP Residence ni pun dh cm bilik ktorg jer.. skang ni.. dh bnyk gler ktorg dak2 literature yg study kt level 1 kwn ngan dak negare len.. rapat gler ngan diorg.. rase aman dunia.. WORLD PEACE =) .. ktorg kwn ngan dak2 Indon (cun2.. cm plakon), ngan dak Mauritius, ngan Iran (ensem2), ngan Sabahan, Sarawakian, India, Nigeria, Korea (cute2), Beijing.. hak3.. mcm2 lg..


coursework ktorg nih cm exam laa tok sem ni for literature.. so mmg pulun gler2.. kene wat sal Shakespeare nyer "Much Ado About Nothing" & "Othello".. explore, analyse & critique.. 2500 words.. but aku mmg prob sket.. smpai skang exceed word count.. xpelah.. ti edit laa.. pendek kate, dari aku ske Shakespeare mase skolah dulu.. trus aku rase nak gali jer kubur dier.. merana idup aku dibuatnyer..

pape pun.. rase lega laa dh nk abes ni.. cuak tu mmg ade.. yolah.. senior2 before ni coursework laa yg pull down diorg nyer marks.. tp pape pun dh wat yg t'baik.. hopefully xyah re-submit coursework sem 4 ti.. ckuplah sem ni.. huhuhu.. pape pun.. still respect laa Shakespeare.. tp lg ske BAGAN SEAFOOD RESTAURANT (ade kene ngene ke??) hehehe.. x sabor dh.. dh siap check website dier gi.. trime kasih laa kpd kwn kelas aku yg bakal m'bawa kami ke sana ti ye.. dh countdown dh ni tok jumaat dpn nih.. huhuhu.. sodapnyer~

4 comments:

  1. kau memang hantu makan..gila semangat kau sampai da surf site bagan..cmni la..memang aku bwak korank..tapi aku xnak keluarkan sesen pun nanti..haha..boleh??

    ReplyDelete
  2. hak3.. aku bru antu bru.. lom jd anak jin cm fendy & rahman.. buleh2.. ko xyah kuar 1 sen pun.. aku akan pastikn ayah ko isi minyak kete ko penuh2 be4 jumaat dpn.. keh3..XD nway, Thanks paan bwk ktorg gi mkn ti~

    ReplyDelete
  3. tgk badan laa ngah.. hehehe.. ;)

    ReplyDelete